psycholog Warszawabadań satysfakcji klientów
Zagadnienia psychologiczne - forum

You are not connected. Please login or register

badań satysfakcji klientów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 badań satysfakcji klientów on Sob Mar 31, 2012 3:59 pm

Admin


Admin
Mój obecny pracodawca zmieniał badań podstawowych w bardzo nowatorski sposób, który generuje trochę wartość z sondażu. Ponieważ jesteśmy rozwój gospodarczy non-profit, to jest bardzo ważne dla naszego fundatorów zrozumienie wpływu Jesteśmy po regionalnie dla dolarów dali nam. Popularny sektor publiczny termin na to jest "dźwigni". Tak więc nasz post-projektu badania satysfakcji klientów, oprócz standardowych "jak zadowoleni byli Ci" pytań, zawierają szereg pytań związanych z ekonomicznego wpływu nasz projekt miał na naszego klienta. Oddziaływania te obejmują oszczędności, miejsca pracy zapisane lub utworzone, wzrost sprzedaży itd. To pozwala nam w rzeczywistych, liczb klientów zgłaszane, aby obliczyć liczbę dźwigni za Nasi sponsorzy stwierdzające coś do skutku "na zawsze dolara nam dany , generujemy dolarów w X gospodarczej ".

Co ważniejsze chyba, pozwala nam zrobić to samo dla naszych klientów. To może być bardzo silny, aby powiedzieć klientowi, że za każdego dolara projektu spędzony z nami, średnio nasi klienci mówią nam, że dostać dolary X z powrotem w namacalny wpływ na gospodarkę.

Tak więc, nie chcę was zniechęcać do "standardowych" badań satysfakcji klientów, namawiam Cię do myślenia jak można zrobić wyniki istotne dla Twoich klientów.
OTACE

Wreszcie, chciałbym porozmawiać o najlepszych procesu satysfakcji klienta ja osobiście był częścią: OTACE.

OTACE stanął na On Time powyżej oczekiwań klienta, tak prosto z bramy, Sama nazwa procesu geodezyjnych komunikuje się zobowiązanie do doskonałości. Sposób OTACE pracował to:
Na początku projektu, klient wybrał 3 - 5 Zarządzanie cechy projektu, które były dla niej ważne. Te cechy były takie rzeczy jak jakość rezultatów, kosztu, pocztowe, czas komunikacji itp.
Klient następnie rankingu znaczenie każdej cechy na 1 do 5 w skali, przy 5 jest bardzo ważne.
Po zakończeniu projektu (lub w trakcie realizacji projektu na dłuższych walkach), oceny klientów, w jaki sposób wykonywane na każdej z właściwości zarządzania projektami one wybrane.
Teraz dla każdej z cech, należy pomnożyć wynik otrzymany przez współczynnik korekcyjny od kroku # 2.
Wreszcie, po prostu podzielić tę sumę punktów od sumy wszystkich współczynników wagowych dla końcowego wyniku satysfakcja (z 5. Będące satysfakcji doskonały).

Zobacz profil autora http://psychologia-forum.3forum.biz

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

pozycjonowanie stron warszawa |