psycholog Warszawadla modelu satysfakcji klienta
Zagadnienia psychologiczne - forum

You are not connected. Please login or register

dla modelu satysfakcji klienta

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 dla modelu satysfakcji klienta on Sob Mar 31, 2012 4:00 pm

Admin


Admin

Stopa Klienci że prawdopodobieństwo na skali od 0 do 10 z 10 jest bardzo prawdopodobne, że polecam. Na podstawie ich odpowiedzi, klienci mogą być zakwalifikowane do jednej z trzech grup: Promotorzy (9-10 ocena) i pasywne (7-8 rating) oraz przeciwników (0-6 ocena). Odsetek przeciwników należy odjąć od udziału procentowego Promotorów do uzyskania wynik netto promotora. Wynik 75% lub powyżej jest uważany za dość wysokie.

Net Ocena Promotor (NPS) ma kilka zalet. Po pierwsze, to prostota i zwięzłość może zwiększyć odsetek odpowiedzi ankietowych. Ponadto, ponieważ wyniki NPS w procentach metrycznego, może to być bardzo przydatne w ćwiczeniach analizy porównawczej. Wreszcie czuję, że NPS może być potężnym czynnikiem motywującym dla organizacji zajmujących się doskonałości. Metryka nie jest bez jego krytyków jednak i artykuł w Wikipedii powiązany powyżej ma dobry przegląd niektórych z zarzutów.

Czuję NPS jest dobrym wyborem dla modelu satysfakcji klienta geodezji, gdy klienci mają ograniczoną zdolność koncentracji w związku z tym dlaczego ja rozważa wykorzystanie go z moimi przedsiębiorców!) Lub jesteś skupiony na punkt odniesienia dla Twojego dążenie do doskonałości coraz dostawy. Biorąc pod uwagę kontrowersje wokół metryczny i wysiłek, jaki byłby potrzebny do wyjaśnienia jej perspektyw, badanie to jest chyba najlepsza kiedy planujesz utrzymując wyniki badań wewnętrznych.

Zobacz profil autora http://psychologia-forum.3forum.biz

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

pozycjonowanie stron warszawa |